Alienův kokon

*Pravda, svoboda, přemýšlení a láska vždy nakonec zvítězí nad lží, nesvobodou, nepřemýšlením a nenávistí.*

Opilec Václav Havel

Rubrika ZMRDISTÁN

 

Když byl Václav Havel ze zdravotních důvodů propuštěn z Borů (míním, že to bylo v roce 1983, tedy v roce, kdy jsem byl znovu zatčen a poslán do kriminálu), pracoval jsem u Dopravního podniku Metro a to na stanici Kačerov. 

Měl jsem krásnou a slušivou uniformu dozorčího v barvě hnědé a abych řekl pravdu, měl jsem s ní u ženských úspěchy. Takhle jednou po práci, míním, že to bylo na jaře, jsem s velkou námahou nakoupil nedostatkové ovoce a šel za Václavem Havlem na internu do nemocnice Pod Petřínem. Prý už mu je po tom zápalu plic lépe a může přijímat návštěvy rodinných příslušníků a přátel. To jsem se dozvěděl od Aničky Šabatové. 

Maroda jsem našel na nemocniční chodbě, kterak tam seděl obklopen chumlem přátel a rodinou na bílé lavici, celý chudák zbědovaný a hubený. Tak jsme tiše kecali o všem možném, anžto v nemocničním županu obejdovali na chodbě dva „důkladně zamaskovaní“ tajní. Já marodovi předal ovoce, však Václavovi to radost neudělalo. Olga mne poprosila, abych skočil do pokoje Vaška a vyčistil jeho stolek a lůžko od alkoholu. Podala mi velkou igelitovou tašku a řekla: “Jiří, hlavně se tam dostaň nenápadně, ať nemá Vašek žádné podezření.” S tím, že si musím odskočit na záchod jsem úspěšně dorazil do jeho pokoje a začal důkladně očisťovat jeho nemocniční lůžko od pekelného zlořádu.

Jen pod matrací bylo na dvacet lahviček tvrdého alkoholu, pod polštářem jich bylo napěchováno pět a noční stolek byl nacpán chlastem, že mi ta igelitka od Olgy nestačila. Nakonec jsem ty l “vitamínové” dárečky od jeho přátel musel cpát do služebního kabátu. Už jsem se chtěl vydat z pokoje nazpět na chodbu ku přátelům, když tu znenadání stál u mne Václav, který asi vytušil, co jsem s jeho ženou upekl za lumpárnu! Řekl jsem mu: “Vašku, Václave, to Tvoje dušinka Olga nařídila, já za nic nemohu, s ní si to vyřiď. Uznej, ten chlast Tě zničí, a potom, vždyť jsi vážně nemocen a potřebuješ se především uzdravit. Havel na mne vrhl prosebné oči: “Jirko, nech mi tu alespoň jednu malou lahvinku, prosím, chceš, abych Tě poprosil na kolenou, nech mi tu jen jednu jedinou”. Těm jeho smutným kukadlům alkoholika se prostě nadalo odolat a jednu láhev rumíčku jsem mu strčil pod polštář.

Proč to píši. Nedokáži si představit, kolik tvrdé měny, našich peněz atd.. se vydalo na mejdany, kdy chlast v bytech lepších disidentů tekl doslova proudem, kdy se platilo za narvané hospody, kdy si šlechta Charty užívala peněz a vyloženě rozkrádala a rozhazovala peníze o které venku žádala pro naše rodiny, balíčky do kriminálů atd. Své o tom ví i Petr Cibulka a další vězni svědomí, kteří se dostávali do vězení. Nebylo nás po těch kriminálech mnoho, ale peněz na nás se posílalo z celého západního demokratického světa a to hodně. Jednalo se o velké finanční částky, o které se disent dělil dokonce s režimem pěkně na půl! Do dnešního dne nedokázal Havel odpovědět prof. Janouchovi na otázku: Kam, že se poděly všechny peníze, které ze zahraničí posílal do tehdejšího Československa? To by především zajímalo bývalé politické vězně. A nešlo jen o peníze od profesora Janoucha, ale i od křesťanských organizacích atd.

Chcípali jsme ve vazbách, co hladu jsme tam zažili, do pracovních táborů jsme šli zesláblí s podváhou a nemohli řádně plnit tvrdé výkonové normy, rozesílali jsme na všechny strany žádosti o nějaké peníze na nákup jídla, rozesílali jsme balíčenky s prosbou o zaslání dvukilového potravinového balíčku s nějakým jídlem, že máme hlad. Jídla ve vězení bylo málo a věru špatné. Polovina zubů se mi v puse rozsypala, hlady jsem šílel. A kdo si vzpomněl? Dostal jsem za dva roky vazby jen jeden balíček od Aničky Šabatové! Havel mi mohl poslat do vazby v Ruzyň na mé konto peníze – i další z té šlechty! Mohli zfalšovat odesílatele a peníze bych na vazbě dostal, ale nikdo mi nic neposlal. Ani ubohou jednu korunu!

V bytech šlechty Charty se jídlo nakupovalo výhradně v Tuzexu! Každý svátek v těchto rodinách, narozeniny a jiné slavnosti, to vše se odbývalo v neuvěřitelných žranicích a chlastu! Přístup k penězům z venku měl ale jen někdo. To si tahle parta hyen dobře hlídala a nikoho dalšího mezi sebe nebrala. Havel a jeho parta, tyto hyeny dál prosila Západ, že peněz je málo, a o další a další peníze na advokáty žádala – povětšinou jsme měli ex offo – na balíčky atd. pro nás politické vězně. Jako prasata žila tahle parta, šlechta Charty 77 z našeho hladu, utrpení a sociální bídy! To se nikdy neodpouští! Patolízalové dostávali peníze ze západu na chlast a děvky! Jednalo se převážně o peníze, které měli končit v rodinách politických vězňů, aby nedocházelo k rozpadům manželství z finančních důvodů.

Celá tahle banda, spojená tak morální kolektivní vinou, dostala pak od Havla koryta. Skuteční bojovníci proti totalitě nedostali po roce 1989 nic! Byla tu vážná obava, že by tito militantní antikomunisté požadovali legálního zrušení KSČ a to podle dokumentu OSN z roku 1948, že by požadovali potrestání zločinců, odebrání jejich nakradených majetků, zákaz práce komunistů v justici, policii, atd. A pan V. Havel se přece na své tajné návštěvě v Moskvě – ještě před 17. listopadem 1989 – dohodl s tamní mocí, že k něčemu takovému nedojde. Proto si Moskva zvolila opilce Havla za nového prezidenta, člověka, který je ochoten ke “kompromisům”, tedy zrady na vlastním národu, slabocha a megalomana, schopného podvádět, lhát a zapírat. K této morální deformaci inklinují především opilci! Pamatuji si, jak za totality objížděli kriminály záhadní mužíci v drahých oblecích s ruským přízvukem a prováděli s námi pohovory na téma: “Kdyby v této zemi došlo ke změně režimu..” Jen sondovali, jak jsme na tom s morálkou, jestli jsme ochotni zradit své ideály.

L.P. 199O. Psal mi z USA spoluautor připravované knížky k vydání “Dobrý voják Wolf” Stuart Rawlings, že by nutně potřeboval fotku pana prezidenta a moji maličkosti do knížečky, která má již vyjíti a že kvůli tomu musí urychleně letecky do Prahy. Já z toho nadšený zrovna moc nebyl, arciž knížečka měla být o mně a ne o V. H., ale Stuart mne ku focení nakonec v Praze přemluvil.

Setkání s bývalým panem prezidentem se uskutečnilo ve velmi krátké době v Rybárně. Jak ješita zjistil, že se bude fotit do USA, schůzku značně urychlil. Rybárna je, čtenáři, malá restaurace přímo pod okny domu Václava Havla hned u břehu královského vodotoče Vltavského. V restauraci, která byla vyhrazena jen pro pana prezidenta , tam již seděl pan kancléř, osobní miláček Sašenka, který se po bývalé člence KSČ paní R. Klímové stal velvyslancem v USA. Dále u stolu bylo několik přátel pana Havla a pár goril (StB) z jeho doprovodu.

Václav se u stolu líbezně usmíval a decentně lžičkou ujídal ze zmrzlinového poháru. Bylo na něm vidět, že mu chutná. Mr. Stuart udělal rychle pár snímků a objednal si kávu. Já peníze neměl a proto jsem vedle Havla seděl na suchu. Přítomná Olga, tedy jeho manželka, byla nadmíru spokojená, že manžílek není zase ožratý jako dělo a tudíž mají v rodině velký svátek. Aby ne, když si svého opilce dobře hlídala, aby se jako ničeho, co zavánělo alkoholem nenapil. Václav si objednal už třetí zmrzku a opět na něm bylo vidět, že mu pohár s jahůdkou chutná. “No vidíš, Václave, že to jde i bez toho chlastu”, chválila svého abstinujícího manžílka Oluška.

Václav se mne ptal, co dělám a jak se vůbec mám. “Díky tvému nařízení, Vašku, že Wolf nesmí dostat žádnou práci v KC OF, ani jinou funkci, se mám fakt blbě. Ale to asi víš, ne? Bydlím dál v přístřešku za Jedličkárnou, v jedné malinké hygienicky závadné místnosti, a dál hážu lopatou uhlí do kotle.” Tak jsem mu řekl popravdě, jak si náramně žiji. “Chceš snad, Vašku, popřít, že jsi nevydal ten příkaz o mé osobě a o dalších, jako je Petr Cibulka, Ruda Battěk… abys jen ty vynikl, likvidovals kolem sebe, megalomane, nejlepší lidi a ještě máš tu drzost se mne ptát, jak já se mám?“ Byl jsem pěkně naštván. „Jdu pryč! Nebýt tady Stuarta, tak jsem k tomu focení nesvolil! Doprdele, co tu vůbec dělám! Jdu domů!”

Václav se mezi tím zvedl ze židle, začal se omlouvat a něco breptal, že musí někam nutně jít, potom udělal krok kupředu, však náhle přepadl přes židli, která stála před ním. Válel se tam pan prezident na zemi jako pytel ovsa! Paní Olga vyskočila ze židle a hnala se k ležícímu manžílkovi. Přičichla k jeho ústům, potom běžela k tomu zmrzlinovému poháru, také ho očuchala a už věděla, která bije! “Kdo mu do toho poháru nalil vodku!? Kdo to byl!? Dala jsem výslovný zákaz nedávat mu chlast!” zaječela paní prezidentová, poté běžela do kuchyně a tam vlastnoručně profackovala chudáka číšníka, jenž opilému Vaškovi nosil ty dobré “zmrzlinové poháry”.

To fackování bylo z kuchyně zřetelně slyšet až do restaurace. Mezi tím hlava státu pomalu a vrávorajíc vstávala z podlahy a usedla na židli, kterou mu přistrčil pan kancléř. Doprovod a ochranka pana prezidenta se opravdu skvěle bavila. Jen pan kancléř, jako správný šlechtic se nesmál a s kamennou tváří pomáhal malému opilci ven z rybárny. Za celou tou bandou vyběhla nasupěná stíhačka, která svého Vašíka zase neuhlídala. “Tak tohle sis měl, Stuarte” vyfotit. Jak se náš ožrala povaluje po zemi jako čuně. Jó, to minule jsi ho, Stuarte, mohl vidět u něj v bytě . Nejenom nádherně opilého, ale ke všemu ještě pěkně pozvraceného!”

Můj kamarád z Kalifornie si v Praze udělal svůj vlastní obrázek o člověku, kterého obdivuje celý svět. Na tohle focení se opravdu nezapomíná a jsem rád, že k němu nakonec po mém velkém zdráhání došlo. Petr Cibulka tomuto člověku jednou u soudu řekl: “Vašku, jsi prase!” a měl a dodnes má pravdu..

Já to cibulkovské tričko s tím nápisem “Vašku, jsi prase”, ještě mám a občas ho na sebe vezmu a také hrdě na veřejnosti nosím. Vím totiž, proč. On ten Cibulka v podstatě perfektně vystihl, jaký opravdu pan Havel po té morální stránce je.

Václava Havla jsem nikdy za svého kamaráda nepovažoval. Byl to podrazák a já s ním skončil už v den, kdy se nechal propustit z vězení v květnu 1989 na podmínku. Podle interního předpisu ministerstva vnitra – tento předpis se vztahoval na celý východní blok- propuštěn z vazby, z výkonu trestu odnětí svobody na podmínku či ze zdravotních důvodů nebo na prezidentskou milost mohl být odsouzený, jen v tom případě, že podepsal spolupráci s StB nebo jinou složkou MV. Neexistovala výjimka! Stačí se jen podívat do materiálu VONSu, kolik disidentů bylo propuštěno z vazby a z výkonu trestu na tento zrádcovský “pardon”! Nic totiž není zadarmo. Ani svoboda a každý si ji cení jinak! Doslova mne uráží, když mne někdo spojuje s opilcem a zločincem Havlem, či dokonce spojuje mou s jeho bezcharakterní osobu! Lumpovi Havlovi jsem nikdy nevěřil, ostatně alkoholikům a mužům, kteří se pusinkují s jinými chlapci se opravdu věřit nedá. Lehce se totiž dají vydírat a se svou morálkou jsou na štíru. Bratrům Havlíčkům se obecně v Chartě dokonce říkalo teplí bratři. Jako první s tím přišla paní Kamila Bendová z Karlova náměstí.

Jednou jsem si k ní přišel pro nějaká peníze. Potřeboval jsem na nákup fotografického materiálu, abych mohl ofotit dokumenty a poslat na Západ do exilového tisku. Měl jsem také hlad a prosil paní Kamilu, aby mi něco přidala na jídlo. Převážně se u ní stavovili lidé ze Západu, z křesťanských charit. Uváděla je do pokoje hned vedle vchodových dveří. Když vítal manžel byl vždy a výhradně v obrovských trenýrkách. V pokoji byl dětmi naschvál zničený a rozpadající se starý nábytek. Křesla, skříně – dobrá finta – umocňovaly dojem otřesné bídy, ve které paní Kamila žije s velkým počtem dětí. Každá návštěva ze Západu pak byla velmi štědrá. Za darované peníze se nový nábytek zásadně nekupoval. Starý poničený nábytek dál věrně sloužil jako kulisa bídy, ve které musí rodina žít! Tenkrát křesťanka paní Kamila otevřela velkou zásuvku u amerického psacího stolu a ta zásuvka byla narvaná západní měnou. Vytáhla 100 bonů a dala mi je. Potom nemohla tu zásuvku zavřít. Musel jsem s tím zavíráním zásuvky pomoci, tak byla narvaná penězi. Co se dál s těmi penězi dělo, nikdo neví. To ponecháme na svědomí paní Kamily. Vím jen, že tato šlechta si za peněžní dary opravovala své chatičky, chalupy atd., a to dá rozum, že na chudáky v kriminálech se potom peněz nedostávalo! Navzdory tomu, že jsem paní Kamile z vazby přes advokátku vzkázal, aby mi něco málo peněz poslala do vězení, že mám hlad. Bohatá paní Kamila – jedna z těch, která měla ve šlechtě přístup k penězům – mi ale nic neposlala. Asi si myslela, že mám ve vazbě dobré zaopatření! Po roce 89 mi řekla, že kdyby ona svým jménem poslala na moje jméno peníze do vazby, mohla by být charta 77 obviněna z toho, že financuje nepřátele socialismu a že by to vrhalo špatný stín na Chartu jako takovou a že i ona by mohla skončit ve vězení. Když jsem jí řekl, že na složenku nemusela vůbec uvádět své jméno prohlásila, že by jí mohl někdo na poště vidět: „Vždyť víš, všude má režim své lidi, a to i na poště, jak posílám peníze.“ Byl jsem smuten, když jsem viděl, jaké mají disidenti výmluvy! Jen aby nemuseli naplňovat svou křesťanskou povinnost.

Podobné se odehrávalo ve všech rodinách, kde se držel tak zvaný bank, tedy u lidí, kteří měli přístup k penězům. Pamatuji si, jak jsem jako šílený lítal po Praze, po bytech disidentů a sháněl peníze na balíček pro Jitku, která byla zatčena v souvislosti se skupinou SRA (Jan Wunsch). Zadarmo přepisovala dokumenty Solidarity z Polska. To vše se rozšiřovalo. Její maminka byla v plném invalidním důchodu a měla ještě jednu dceru. Na potravinový balíček prostě peněz neměla! Všude jsem byl odmítán a to i u Havlů! Až Anička Šabatová mi dala na ten balíček. Maminka Jitky plakala dojetím, že jí může za 100 bonů poslat hned dva balíčky s jídlem. To byl ten skutečný boj! Shánět pro lidi v kriminálech peníze, na kterých seděli hyeny! Peníze pro Jitku jsem ale od nikoho nedostal a já sám jsem kolikrát neměl na svobodě co jíst sám. Všechno jsem dával do focení. Potom jsem zjistil, že moje fotky v zahraničí signoval někdo úplně jiný! Zase bych zvracel, když si na to vzpomenu.

Nic se ale nedělalo zadarmo. “Funkce” v disentu se rozdávali jen ze známosti. Nejvíc jich měli bývalí komunisté, nebo děti bolševiků. Za funkci mluvčího Charty se bral tučný plat ve tvrdé měně a stejné tomu bylo u dalších menších funkcí. O dobře placenou funkci byla rvačka a tak o intrikaření a pomlouvání nebyla nouze. Dělalo se mi z toho špatně!

Havla jako alkoholika znala přece celá Praha. Když se vracel po roce 89 z Německa, kde byla podepsána mírová dohoda, byla celá, tehdy ještě československá delegace, vyložená z letadla na starém ruzyňském letišti jako pytle brambor. Všichni totálně pod parou. Při další návštěvě v Německu musel být Havel převezen do tamní nemocníce. Venku se o tom v tisku svobodně psalo, ale doma se nesmělo napsat nic. Fungovala přísná autocenzura médií! Ano, byla to otrava alkoholem! Tak psal západní tisk!

Pamatuji se, ještě před rokem 89, když jsem jednou přišel k Havlům, abych tam vyžebral nějaké peníze na manželku Jana Wunsche. Věrka Novotná zůstala sama, manžel ve vazbě, dostal potom 3 roky kriminálu, ona s kojencem a bez koruny. Od režimu nemohla očekávat pomoc a tak jsem lítal a opět sháněl peníze. Paní Olga Havlová nebyla doma, aby své „malé dítě“, Vašíčka uhlídala od alkoholu. Nu, její Vašíček se tam válel na zemi celý od zvratků a pusinkoval se tam s chlapcem, kterého pak udělal velvyslancem v USA. Opravdu nechutný pohled! Odešel jsem z tohoto bytu a navštívil Václava znovu. Bylo to o týden později. Nedal mi nic. “Ať se sama o sebe postará!” To byla jeho slova. Nevěřil jsem svým vlastním uším. Tohle mi do očí řekl velký bojovník za lidská práva!

Havel, a to se o něm ví i v zahraničí, je přímo chamtivý po všech cenách a vyznamenáních. Jeho zatím nedosažitelným snem je získat Nobelovu cenu za mír a nebo za literaturu. Není soudný a už vůbec není čestný člověk. Všechno je jen přetvářka a pokrytectví. Jeho ego sleduje pouze vlastní zájmy.

Všichni z HOSu (Hnutí za občanskou svobodu) jsme krátce po roce 1989 protestovali proti tomu, že se ve Zlaté, Karlově uličce a na Karlově mostě propaguje bolševismus tím nejhnusnějším způsobem a to na veřejnosti prodejem ruských hadrů, čepic-ušanek, hodinek a odznaků-metálů, a jiné výprodeje z bývalé Sovětské armády. Náš protest nebyl nikde vyslyšen, prý neexistuje zákon, který by takovou propagaci komunismu zakazoval.

A pak jsme zjistili, že “čepičáři” mají nad sebou ochrannou ruku a to přímo z Hradu! Každý čepičář, který chtěl v centru Prahy prodávat ten hnus, musel se nejprve na úřadě Prahy 1 – jenž vydával povolenky k záboru místa pro prodejce vždy na čtvrt roku – prokázat složenkou 30 tisíc korun, které musel pan žadatel poslat na Nadaci paní Olgy Havlové! Teprve po předložení takového platebního dokladu – poštovního ústřižku – bylo čepičáři dovoleno, aby zaplatil Praze 1 za zábor na čtvrt roku a bylo mu vydáno povolení k prodeji s přesným vymezením místa. Jen ze Staroměstského náměstí až na Hrad těch čepičářů bylo na 60! Já jsem takovou složenku od jednoho čepičáře získal za lahvičku rumu, ofotil ji, napsal kritický článek “Za úplatu Nadaci Olgy Havlové budou možná povoleny k prodeji i drogy” a vše předal následně do ČTK, byť jsem to nabízel k otištění všemu tehdejšímu tisku.

Nikdo se však neodvážil něco takového vydat. Národ nechtěl slyšet pravdu, jak se krade, kšeftuje, korupčí, asi proto, že kradl a podváděl v tomto státě snad každý! Milejší mu byla lež, jak se budeme mít krásně a že je potřeba si jen utáhnout opasek. Já dnes říkám: Zlatý internet, kdy může svobodný člověk psát a šířit pravdu a nemusí se doprošovat poseroutků a zbabělců, zda mu kritický článek vydají, či nikoli.

Jediné Rudé Krávo vydávalo v té pohnuté době všechno a za to P. Cibulkovi patří dík. Proč o těch čepičářích vlastně dnes píši. Napsalo mi hodně lidí, že jsem po roce 1989 proti komunistům nic nedělal, a nyní, že jsem generál. Když tisk odmítá vydat jediný článek o pravdě, který se bojí zveřejnit, potom těch pár opravdových bojovníků nemůže nikdo slyšet. Málo lidem je asi seznámeno, že se ještě po roce 1989 dál MUSELO prostě psát samizdatově. Autocenzura byla snad všude.

Strach novinářů vydat něco proti Hradu, byť i sebemenší kritiku, svazovalo ruce i všem knižním vydavatelům. Knížky mnohých disidentů (býv. samizdaty) se soukromě tiskly soukromě z dosahu Prahy! Pravda se vydávala v samizdatech dál až do roku 1995! Příklad byl pravdou šílený Pepino Marci z Prahy. On moje články vydával a rozšiřoval a vydával i jiné “svobodné” autory. V podstatě jsme na tom byli stejně jako před rokem 89. Venku za hranicemi Česka se lidé v emigraci ještě dnes mylně a především hloupě domnívali a domnívají, že příchodem roku 89 se vše v tehdejších Československu změnilo ku svobodě.

Ano, byla tu svoboda slova, ale nikdo tu svobodu, tedy pravdu nechtěl slyšet a už vůbec ne vydávat. Média nasazovala lidem růžová sklíčka naděje, a mezi tím se potichoučku kradlo v miliónech! Teprve, až když přišel bulvár, televize Nova se tento národ pomalu probouzel ze snění, či spíše bych měl napsat z kocoviny, a s hrůzou zjišťoval, jaká je otřesná realita! Že se dál jen lhalo, že nám dál vládnou komunisté a jsou v podstatě zásluhou koktavého Vaška stále u moci!

Vyprávěl mi jeden člověk z oné zmiňované Nadace paní Olgy, že když přišla do Čech ze Západu nějaká nabídka ku pomoci – povětšinou se jednalo zdravotnické zařízení – všechny takové nabídky muselo ministerstvo zdravotnictví posílat nejdříve paní Olze a byla to ona, kdo vyřizoval všechny ty humanitární nabídky. Jen ona v této zemi měla na tom všem zásluhy, že jedině její Nadace zařídila to, či ono, že vše sehnala a obstarala pro děti.


 

Autor: Jiří Wolf

Zdroj: http://hlavuhore.wordpress.com/

Status textu: Adminsky neregulovaná kategorie

alien | 5.07.2010, 12:12:00 | trvalý odkaz | Novější | Starší
Linkuj si ! asdf.sk

Komentáře (12)

Tip: Číslo ve hranatých závorkách vytvoří odkaz na jiný komentář
avatar
1
alien | Mail | WWW | 21.02.2010, 18:31:38
No, připomíná mi to spíš povztahové sračky zhrzené bejvalky…

Každopádně, pravda a realita nebude v tomto textu ani v medovém obrazu z médií.

Ovšem všichni, co házejí na Havla nějakou devastaci naší země, by se měli probudit ze svého scifi snu a přečíst si, jaké pravomoce má prezident a jaké předseda vlády.

Za skoro vše špatné v této zemi rozhodně může zločinec – Václav Klaus.
Ten zde reálně po revoluci většinu let vládl, ne Havel z nějakého hradu, kde nemá prezident vpodstatě žádné skutečné pravomoce.

Co se týče Václava Havla, tak ať si kdo chce, co chce říká, co jsem ho zažil, tak se nikdy nezpronevěřil svým dlouhodobým názorům, postojům a ideím.
Co je za oponou, do toho nevidíme.
Ale, měnit rok co rok své “názory, postoje a idee” je pro zdejší politiky typické, jedinou výjimkou byl a zůstal Václav Havel.
A to je jen nezpochybnitelný fakt.

Tyhle rádoby zasvěcené zákulisní sračky vypovídají nejvíc o těch, kteří je serou ven, ať už jsou to bejvalky o bývalých, nebo lidé kolem Havla.

I kdyby byl Havel alkoholik, tak co.
A že byl “kriminálník” – jistě, jako každej, kdo se vzepře totalitnímu režimu tehdy i dnes.

Mimochodem, nevšiml jsem si, že by Havel někde veřejně házel sračky na ty, co na něj hází sračky.
To taky mluví dost za to, kdo je kdo a co je co.

Co se týče toho blahobytu disidentů – myslím, že by si měli někteří meloucí podobné nesmysly jít hačnout za katr aspoň dnes.
Že na tom byli někteří pronásledovaní špatně a jiní ještě hůře, o tom žádná.
Jak to bylo s příjmem a přerozdělováním prachů ze západu, víme všichni akorát tak hovno.
Ať tak nebo tak, nikdo z disidentů nemohl skutečně žít, dělat svoji práci, jejich partneři, děti a rodiny byly v prdeli – je už fuck, kdo měl méně nebo více peněz.

Kdo chce zpochybňovat, že Havel byl jediný politik, který naši zemi reprezentoval v nejlepším světle, lže sám sobě.
Jako prezident byl nedostižný a nejlépe je to vidět vždy v prezidentských “volbách” a v následné hrůzovládě lžišaška.

A na závěr – bohužel jsme z megatotality přes pseudodemokracii přešli k totalitě.
Dnes se ve společnosti dějou vpodstatě stejné totalitní svinstva, lidi se mají ohledně základní životních potřeb nesrovnatelně hůře (bydlení, práce, charakterní partneři, volný čas)
Vinit z toho Havla může jen idiot.
Totalitní parlamentní systém kapitalisticko-feministické totality nic jiného než morální, finanční a energetickou bídu většině občanům přinést nikdy nemůže.

Havel se jistě měl lépe než někteří disidenti a jistě hůře než jiní disidenti.
Logicky jako každá velká osobnost sledovaná jinými zeměmi měl určitý ochranný status, ale společně s tím i vězeňský a sledovací status.
Ano, nebudeme si nalhávat, že by Havel žil v chudobě a nedostatku, když zrovna nebyl ve vězení.
Jak bylo nakládáno s penězi ze západu vůči všem disidentům od těch, kteří je primárně vybojovali, dostávali a přerozdělovali dle svého uvážení, se už asi nedozvíme.
Ale opět platí - kolik ze všech těch novodobých hrdinů by z těch peněz přerozdělilo vůbec něco a nenechali si všechno.Stačí se podívat, jak se dnes k sobě skoro všichni lidi chovají, natož jakmile jde o prachy.
Ve světle toho je spíš zázrak, že vůbec k nějakému přerozdělování docházelo.
Každý jede za sebe a své svědomí, se kterým musí žít.

Nedělám si žádné iluze, ale v zemi samých zmrdů byli a jsou lidé z řad disidentských a studentských vůdců elita.
Stačí si je srovnat s tím marastem magorů a hajzlů současné politické scény.
Pokud by i disidenti a studenští vůdci byli bezcharakterní zmrdi, tím hůře pro naši zem, uvědomte si to.
Když o tom tak přemýšlím, možná by bylo i pro blaho a budoucnost národa lepší si příp. lhát tak, jako se nám lže a desinformuje o Masarykovi, Hitlerovi atd.
Moc nám toho po stránce osobností nezbylo a v každých tzv. volbách kohokoliv do čehokoliv se o tom můžeme dnes a znovu přesvědčit.
Pokud nemáme nezpochybnitelná fakta o minulosti, musíme každý vycházet z faktů, které jsme si sami mohli ověřit ve své současnosti.
A protože z toho, co jsem Václava Havla zažil, ho mohu hodnotit jen, jak ho dlouhodobě hodnotím, je pro mě přepapouškovaná minulost a dění za oponou pro celkový závěr irelevantní a to i proto, že je v opozitu k tomu, co jsem sám zažil, viděl, slyšel a můžu relevantně zhodnotit.

Ps: Nechť si každý povšimne začátku textu, který mluví sám za sebe a paradoxně jistě nechtěně diskredituje zbytek.
"Když byl Václav Havel ze zdravotních důvodů propuštěn z Borů"
Kolik ze všech těch novodobých netových flame rádoby machrů pod podobnými vyhraněnými texty bylo ze zdravotních důvodů propuštěno z lágru?
Já teda ne, takže mám určitý respekt, úctu a pokoru k těm, kteří byli a jsou kvůli totalitní zvůli bezdůvodně v lágru, ať už z něj jsou propuštěni v jakémkoliv roce.

Pss: Co se týče toho chlastu, tak kdo zažil skutečné alkoholiky, umí si nejlépe představit, jak by asi Havel mohl v podobném stavu vykonávat na čas, energii a prezentaci tak náročnou funkci, jako je ta prezidentská.Obávám se, že ve funkci prezidenta není na skutečný alkoholismus prostor a pokud z části ano, hodně rychle se to provalí v přímém přenosu a do bulváru viz některé proslavené případy od nás i ze zahraničí.
Myslet si, že jde ututlat alkoholismus tam, kde se vědělo o každém Havlově nebo Dášině veřejném i osobním pochybení i v intimních rovinách, je úsměvné.
Já myslím, že kdo by zažil pár prezidentských dnů kdekoliv, podobné blbosti by ho rychle přešly, i kdyby byl alkoholik, prostě by na ně neměl čas a prostor, nebo rychle skončil.


alien
avatar
2
graver | Mail | WWW | 21.02.2010, 20:14:58
V těch hektických dobách by snad češi odpustili Havlovi i ten chlast. V tom článku, který cituješ (přesně řečeno pastuješ - viz jinde) je ale řeč o době před jeho prezidentováním.
Havel byl asi po té podělané revoluci jediná volba. Tys to asi nezažil, já ano. Ta euforie ze "svržení" komančů, studentská síla, opojení mocí a situací - Havel byl symbol disentu a musel na Hrad. Máš naprostou pravdu v tom, že jako prezident (v té době) politicky nic moc podělat nemohl i v tom, že kdyby byl opravdu regulérní alkáč, asi by se to provalilo.
Havlova strašlivá vina je jinde - v jeho nekritickém pseudohumanismu, v jehož jméně otevřel vrata kriminálů a vypustil lůzu. Má na svědomí oběti zločinů, spáchaných těmi, kterým podržel dveře. Nejsme jako oni, že? Pak to šlo ven všechno - politickej nebo vrah... Snad má lehký spaní...
avatar
3 Havel..
Czarna wefka 007 | Mail | 22.02.2010, 10:47:29
..není než hajl, prase, hovado, lhář, podvodník, kripl a zločinec - a nejlépe ho vystihuje onen titul jež si udělil sám svou hloupostí a sprostototu - HUMANITÁRNÍ BOMBARDÉR. Nedávno jsem se dověděl že se té zkurvené svini jež má na svědomí více srbských děcek než bolševik zase přitížilo a hned jsem to oslavil. Až konečně po zásluze bolestivě a dlouze zdechne, oslavím to.
avatar
4
graver | Mail | WWW | 22.02.2010, 10:58:15
wefka: koukám, že je to tvůj favorit :-))
avatar
5
alien | Mail | WWW | 22.02.2010, 12:21:28
graver: "Havlova strašlivá vina je jinde - v jeho nekritickém pseudohumanismu, v jehož jméně otevřel vrata kriminálů a vypustil lůzu. Má na svědomí oběti zločinů, spáchaných těmi, kterým podržel dveře."
Tohle je nesmysl, šlo o jedinou možnou alternativu nejmenšího zla.
Nešlo určit, kdo byl a nebyl ve vězení spravedlivě a nespravedlivě, amnestie a začít načisto byla jediná volba.A nejsem si jist, jestli byla amnestie úplná včetně těch, na které se Havlovi nepřátelé odvolávají, takže ať mě někdo poučí (odhaduji, že nebyla).
A Havel sám nejlépe věděl, jak stb v těchto záležitostech pracovala (to může znít dvojsmyslně :,) Byl pronásledován režimem, byl ve vězení a myslím, že pokud byl o něčem pevně vnitřně předem rozhodnut, tak o tomhle kroku.
Takže ohledně něj je dle mě naopak zcela spokojen, že se mu povedl udělat.

Co se týče nějakých obětí zločinců - nesmysl.
Většina by stejně vylezla za pár let.
A skutečných zločinců klausův kapitalismus a různé mafiánské kliky vyslaly do ulic samy za sebe.
Roky se tady vraždili a mizeli nepohodlní lidé jako na běžícím pásu za asistence policie a speciálních útvarů přímo za denního světla.A nebyla to práce žádných propuštěných vězňů, ale zpravidla prolustrovanných příslušníků různých útvarů a jejich poskoků.
Ještě bych taky rád připomněl pár pánů, kteří za podpory klause vylétli na společenský vrchol, aby z něj následně skončili obratem za katrem, jakmile se klausovi znelíbili.
Mach, Šrajber atd.
Snaha zavřít Železného je taky případ sám pro sebe.
Co se týče Krejčíře, tak o něm nikdo nic nevěděl, dokud naší policii v přímém přenosu záhadně neutekl v přesile jeden na zásahovou jednotku.

Prohnilost policajtů a soudců, špatné zákony, špatná ústava, v tom je jeden z největších problémů.

Ale co Havlovi vyčítám zdaleka nejvíc, je právě špatná ústava a špatný politický systém.
Vždy to vysvětloval tím, že disidenti vlastně vůbec netušili, jak dělat zákony, jak vládnout a proto si na to museli vzít pár schopných komoušů.
Něco na tom bohužel je, akorát že si na to měli vzít pár schopných odborníků ze zahraničí a pak vládnout sami.
A zde jistě byly zákulisní dohody s komunisty - které se měly bez rozmýšlení po získání cílů a pozic porušit, komouše odstavit a vše udělat po svém.Protože když jsi v pozici občana proti zvůli moci, žádné dohody s ní neplatí a nejsou relevantní, jsou jen nutné zlo, aby se režim svrhl a pak se přešlo k demokracii.
Tady prostě Havlovi vždy chyběly lokty a nekompromisnost klause, který to udělal za něj, dosadil své lidi a po svém.

Celá potíž je v celém politickém systému, který nikdy nic dobrého nemůže přinést a nepřinese, a v principu je navíc pro běžné občany zrůdnější a horší než komunismus.

Dokud se nezruší ústava, všechny zákony, nevyházejí všichni soudci, nejvyšší policajti a nezačne se načisto prací skutečných profesních a systémových odborníků + duševních elit národa, bude tahle zem stále ve stejné prdeli jako vždycky.
Ne nadarmo nemáme armádu a tak skutečnou armádou v tomto státě dnes je policie se soudci a podle toho se chovají.
Politici toho ve skutečnosti určují méně, než si občani myslí.
Ale každý by si měl uvědomit, že žádnej dobrej ani špatnej politik v tomhle systému jeho život nemůže ovlivnit, zatímco každej policajt, soudce a exekutor ano.
Vždyť ani vítězná strana voleb ani koalice více vítězných stran nikdy nemohla v tomhle systému ani z části dělat, co by chtěla.
Takovej systém je k hovnu, když je vítěz voleb vlastně největším poraženým, protože je pořád na očích, nemůže skutečně k lepšímu nic změnit a všechno špatné se hodí na něj.
V takovém systému jsou na tom nejlépe populistické strany, které nevládnou a žádná rozhodnutí nedělají, stejně jako populističtí politici.
Kdo chce skutečně něco změnit k lepšímu, hodně rychle narazí a skončí.
Stejné je to v soudnictví, u policie, ve školství - všichni dobří chlapi s dobrými úmysly tam skončí, nebo záhadně zmizí.
Rozesmál mě jeden z důvodů zákazu DS: "snaha odstranit demokracii" - jistě, ona se demokracie brání zákazem stran.
Dost bych vypíchl Langra, který je už pár let vrchní sviní v tomhle zmrdistánu a po předchozí kvalitní grossově přípravě dokončil přerod v policejní stát.Nepoloží ho ani prokázané kontakty na mafii, vůbec nic.
Pokud zde ještě přituhne a kdyby jen mohl, Langr by první popravoval všechny demokraty.

Ad "pseudohumanismus" - záleží na politicko-společenských postojích a názorech každého, jak tohle vnímá.Ale podle tohoto rozumný člověk a občan jiného občana a svého politika primárně nehodnotí.
Co je pro tebe špatně, je pro mě u Havla naopak jednou z největších předností.
Já myslím, že lidí a politiků, kteří by nechali všechny komouše pověsit, cikány postřílet a ženské poslat na Sibiř, je víc než dost.
Ještě díky za těch pár mírných výjimek, které chtějí svět v míru, klidu a pokoji založeném na slušné diskusi jako Havel.
Ono by např. v ČR při skutečné čistce všech nepracujících, kriplů, kurev, blbců, komunistů, komunistických tlačenek a pohrobků moc daňových poplatníků nezbylo.
Chybou není a nebyl Havlův humanismus, ale naopak jeho nedostatečné schopnosti tvrdého vůdce v neválečné době.Do revoluce byl geniálním vůdcem a kdo si neuvědomuje, že i proti svému přesvědčení a se sebezapřením musel udělat špinavou práci vyjednávání se sviněmi, které ho desetiletí perzekuovaly, je slepý.
Myslím, že podávat před jednáním svému vězniteli ruku a zasedat s ním ke stejnému stolu, aby vyjednal pro svůj národ nepotlačení revoluce tanky, bylo zdaleka největším a nejhorším proviněním se proti sobě samému, za které bychom mu měli být vděčni.
Protože být já na jeho místě, nevyjednával bych s nimi, nedokázal bych zasednout k jednomu stolu, podat takovým prasatům ruku a vzal to přes sílu, čímž by v ulicích byli mrtví na obou stranách.
Havel tehdy zvolil nejefektivnější řešení celé situace, jako správný vojevůdce.
Co se dělo po vyhrané válce, už je druhá věc.
Stačí se podívat na americké války, jak to v dalších fázích dopadá a jak je složité.

Havlovi vyčítám skutečně jen to, že přenechal zemi asociálnímu zločinci klausovi.
Je otázkou, jestli měl na výběr, jak to bylo v zákulisí.
Protože Havel prováhal šanci disidentů a studentů převzít skutečně reálnou moc.A když v takových chvílích zaváháš, seš pasé jako silon, pak už klause nešlo zastavit a udělal ze země tenhle bordel.
Ať už byla vláda jakákoliv, ve skutečnosti vždy byl hlavní politickou osobou určující dění klaus.
Samozřejmě hlavními osobami jsou Šedé eminence za oponou, na jejichž povely loutky před oponou dělají zásadní "rozhodnutí" a zákony.

Pokud mě něčím Havel zklamal, pak stejně jako další lidé, které jinak respektuji a mám rád, např. Mejstřík nebo Štětina.
Tedy určitou vnitřní zaslepeností ohledně zákazu nebezpečných stran a všeho s tím spojeného.
Ale jsem si jist, že při diskusi u jednoho stolu bych je rychle o jejich názorovém omylu přesvědčil, jako jsem tuto myšlenkovou chybu kdysi odstranil sám v sobě.
Argument,že zakazování jakýchkoliv stran, programů, ideí, názorů je úplně to samé, co dělali komunisti, nelze ničím v diskusi přebít.
Dokud jde o idee, názory, slova, programy, musí být vše beztrestné.Až dojde na snahu o činy nebo činy, měla by tu od toho být policie a armáda - že v naší zemi v takových situacích nikdy na místě není a je neschopná, je jiná věc.
Zákaz KSM a Dělnické strany, stejně jako zavírání tzv. "extremistů" za názory, písně, texty vnímám jako dovršení plíživého přechodu z totality na megatotalitu.

V předešlém nebudeme ve větším rozporu.


Ps: Je zajímavé, že si oba o tom druhém myslíme, že je mu náct.
Já tak usuzuji z tvého nedospělého, labilního klučičího chování a neustálého zdůrazňování, jak opovrhuješ svaly (klasický syndrom mladších zakomplexovaných kluků, kteří jsou moc líní, aby na sobě makali), že je ti něco přes dvacet.

Musím tě upozornit, že jsem možná starší než ty. :,


alien
avatar
6
graver | Mail | WWW | 22.02.2010, 13:24:05
Alien: "Nešlo určit, kdo byl a nebyl ve vězení spravedlivě a nespravedlivě" - nešlo určit, kdo to dostal třeba za "rozvracení republiky" a kdo za brutální znásilnění 15ti malých školaček?
A že by stejně vylezli ven za pár let? Jo, to máš pravdu. Možná by to pak dopadlo jinak, možná stejně. Ale vylezli tenkrát, udělali to co udělali a kauzalita tam je.
Ústava: já si nejsem jistý, že za ni mohl Havel a že v té době mohla být jiná, než byla. Ale nejsem politolog - říkám jen svůj názor. Ústava i Havel prostě byli signum temporis a dopadlo to tak, jak to dopadlo.

Ten zbytek k tématu asi nepatří, ale nemám problém odpovědět.
Ad můj věk - díky za lichotku, ale už jednou jsem ti řekl, že jsem min. o 10 let starší, než ty (je mi přes 40) a fotku jsi mohl vidět taky (viz wefkův link) - no řekni - vypadá takhle dvacetiletej kluk? :-))
"že si oba o tom druhém myslíme, že je mu náct" - já si to o tobě nemyslím (jen mi občas přijde, že se tak chováš :-)))
"zdůrazňování, jak opovrhuješ svaly" - to jsi špatně četl. Já opovrhuju jen těmi, kteří si myslí, že svaly jsou všechno, mají je i tam, kde jiní ne (třeba místo mozku) a jediný jejich argument je v jejich pěsti. Když pak najdou přemožitele, už jim v životě nic nezbývá.
Jinak mezi námi bude asi ten rozdíl, že moje návštěvy posilovny jsou spíš zdravotní a tréninkové (záda - svalový korzet, abych oddálil invalidní vozík, svalová dysbalance, takový ty věci jako závaží na ruce a mlátit do pytle atd). Žádnej benchpress, zvedání tun železa a kecy typu "dneska jedu horní kozy". Zatímco ty spíš imho děláš čistej bodybuilding - event. mě oprav.
"zakomplexovaných kluků, kteří jsou moc líní, aby na sobě makali" - máš naprostou pravdu v tom, že pindy o tom, jak svaly nejsou všechno, většinou hlasitě proklamují ti, kteří je nemají a nikdy mít nebudou. Je jen na tobě, jestli mi skutečně tyhle komplexy přisuzuješ (nijak mi to nebude vadit - netrvám na tom, abych tě o něčem přesvědčil). V mém případě je to ale hlavně zdraví.

Vivien: můžu s tím vědomím žít docela v pohodě. Alien není jediný, s kým nemám stejný názor a kdo mě označuje za blbce. Někdy to prostě bývá jediný argument.
avatar
7 Grave...
Czarna wefka 007 | Mail | 22.02.2010, 17:47:21
..vzpomínám na svou moudrou babičku přes 80 roků. Viděla v televizi Bushe a nevědíc již ve své senilitě o koho se jedná prohlásila: "Já se ho bojím, to je snad nový Hitlér...". Jinak zločiny jež svině Havel a zmrd Clinton a jim podobní spáchali na balkáně jsem měl tu smůlu vidět vice než zblízka a kdyby průměrný český hlupák tušil jen desetinu pravdy tak tu megasvini lidi táhnou zlynčovat...doporučuji však těm co umí použít net pár stránek ze Srbska. Jinak USA budeme jednou mco vděčni za etnické vyčištění Balkánu od křesťanů - co se turkům nepodařilo za 600 let se usáckému šmejdu a albáncům podařilo za dvě. Nyní to zkoušej pro změnu na Kavkaze (Štětináčský zmrdský šmejd sponzorující přes Člověka v plísni čečenské džihádisty a jemu podobní), ale řek bych že tam narazili na přec jen tvrdší protivníky...Každý výprask jehož se jim tam dostává oslavuji!
avatar
8 Btw..
Czarna wefka 007 | Mail | 22.02.2010, 17:54:17
..každý co má plnou hubu ruské okupace v 68 by se měl podívat na videa z Vietnamu jak vypadala skutečná okupace ve stejný době jinde...Přál bych takovému hňupu týden v dnešním Iráku v kůži Araba. Jinak Vašek mne ani noc nemrzí každej národ má vládu jakou si zaslouží - neb jinak by jí zakroutil krkem i kdyby měl přitom vyscípat. O Češích si tedy jak je logické opravdu nic moc hezkého nemyslím a naštěstí etnicky ani Čech moc nejsu. V zásadě jimi dost pohrdám (pozor, nikoliv Moravany, Chody, českými Němci, Madary a Poláky, Slováky a Jihočechy). Krom Čechů velmi pohrdám ještě Hanáky. Jediný horší šmejd v Evropě žije v Pobaltí, části Polsky a severní Itálii, ten zbývající kočuje.
avatar
9 Kluci..
Czarna wefka 007 | Mail | 22.02.2010, 17:55:53
..ovšem prezidentských ožralů císař a král je podle mne naprosto bez konkurence Jelcin...
avatar
10
graver | Mail | WWW | 22.02.2010, 21:29:18
"každej národ má vládu jakou si zaslouží" - jo, tak to je. Akorát nevím, co kurva češi udělali tak hroznýho, že si tohle zaslouží.
Pokud jde o pohrdání nějakými národy či etniky, na to já seru - už jsem se asi jako kosmopolita narodil. A ačkoliv jsem modrooký a světlovlasý (tedy kdybych nějaké vlasy měl), mám údajně židovské předky a bůhvíjaké zadky. Já sám se ovšem cítím být hrdým občanem nezávislé republiky Kingsfield, jejíž autonomii budu brzy deklarovat. Předpokládám, že mi k tomu alien poskytne na svém webu prostor, ještě než mne pošle na Sibiř kvůli mým nezákonným aktivitám, které sleduje.
avatar
11 Grawe..
Czarna wefka 007 | Mail | 24.02.2010, 09:15:31
..navrhuji změnu znaku Republiky Václava Havla Prvního na Brněnského draka! Podle mně je Brno nejhezčí město Česka, tedy skoro, až po Mikulově a Uherském Brodě...Myslím že noční Praha má taky dost do sebe, a spolehlivě nej z ČSR je Bratislava tam bych se odstěhoval s chutí hned Jen nechápu jak může mít hlavní město tak hnusné malé špinavé nádraží, zlodějské rstauratéry a taxikáře (zlatá Praha) a ošklivé věčně rozkopané ulice plné bordelu jako někde v Asii, a tu ani nemluvím o MHD jako někde v arabské zemi - ale to se jistě čaeem spraví! Genius loci je úžasný a poloha a okolí také!
avatar
12
vittta | Mail | 18.12.2010, 19:31:13
Z Havla je mi špatně,je to ten nejodpornější člověk,co kdy na světě existoval,nemůžu ani o něm psát,zavřeli by mě i tenhle prostor.Do nového článku o Hvlovi jsem ani nic nepsal,to se nedá.Nevím,proč se ho Alien tak zastává,nechápu to a nikdy nepochopím,nedá se nic vyargumenovat.To jako když se někdo zeptá"tak dokaž,že v Kosovu vraždili Albánci Srby".Nejde to,nedá se nic dokázat-ani že Havel chlastal,já ho u toho přece neviděl.Musím toho nechat,je mi zle,já nemám k nikomu nějakou nenávist ale k tomuhle odpornému zvířeti ano.......
Přidání komentáře